2015. július 5., vasárnap

Főzni bárki tud!

Na szóval, kezdjük mindjárt az elején... Gyarmati Panni vagyok ifjú és meg lelkes Corvinusos hallgató. A blog ötlete onnan származik, hogy korábbi jó barátom, majd szerelmem -mar 2 éve- imád és tud is főzni. Először 2 éve áprilisban kápráztatott el gasztro tudományával, majd azóta szinte minden hétvégén meglep valami különleges egyedi recepttel. :) ebből kifolyólag nem tudtam ellenállni a kísértésnek hogy papírra, jelen esetben blogra ne vigyem mesés eteleit. Aztán arra az elhatározásra jutottam, hogy valami egyedit szeretnék.
Sajnos ezen a ponton eszembe jutott néhány kellemetlen, de a blog szempontjából hasznos ötlet.
Fontos tudni rólam, hogy 2009 óta egy érdekes tény nehezíti a mindennapjaimat, Crohn beteg vagyok immáron 6 éve. Te jó ég! Kiáltanak majd fel sokan ha ezt látják, és jönnek a szokásos buta kérdések:
"Az nem fertőző?" "Nem fogom elkapni?" "Biztos jól vagy?" "Az halálos nem?" "Majd én meggyógyítalak!" "Olvastam valami varázsgombáról, ami mindenkit meggyógyít próbáltad már?"
Aki IBD-s átérzi a kérdéseket, maximum mosolyog egyet, aki pedig nem az kíméljen a butaságoktól. :)
Beteg vagyok és boldog, de ebben nagy hatása van a táplálkozásomnak is, így a blogon eldöntöttem, hogy főként Crohnosoknak ajánlom a recepteket, és igyekszem leírni melyik, hogyan vált be nekem mostanában. Természetesen változó kinek mi használ, de remélem mindenkinek kicsit megkönnyítem ezzel az életét és élvezni fogjátok a változatos recepteket is a csodás ízvilágokkal karöltve. :)
Na kezdjünk is hozzá, jöhet az első tényleges recept! :)

A jelszó pedig akárcsak a L'ecso c. mesében: Főzni bárki tud! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése